zondag 28 maart 2010

stapjes

Kleine en grote stapjes worden gezet in de goede richting.
Met de hulp van de beste vriendin en het enthousiasme van een select clubke komen we er wel.
Langzaam maar zeker.
De webshop zal er hopelijk snel komen, evenals het geboortekaartje voor mijn nieuw spruitje, gisteren laat doorgewerkt en door het zomeruur was het ineens schandalig laat.
Gelukkig was oma hier en dat is de lieveling van de kids. Soms frustrerend soms handig.
Zoals vandaag, ik heb lekker kunnen uitslapen terwijl de kids om 7 uur al aan oma haar bed stonden. Nu is mijn ma geen ochtendmens maar met mijn gespuis heb je geen keuze.
Gister had ik de befaamde appel-teken-tekst, vandaag moest mijn ma er aan geloven, al was het deze keer een kers-teken-test. En ook zij was dik gebuisd in de ogen van mijn kritische dochter.
Mijn ego heeft zijn wonden ondertussen gelikt want het ontwerp voor het geboortekaartje viel dan weer in de smaak. Vooral omdat ze er ook in voorkomt, in haar favoriete kleur...roze...of wat had je gedacht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten